Dostawa i płatności
Koszty dostawy na terenie Polski
** Darmowa dostawa od 299 zł **
Jeśli dodasz do koszyka produkty o wartości minimum 299 zł brutto i wybierzesz opcję wysyłki Kurier DPD lub kurier InPost , Twoje zamówienie dostarczymy bez dodatkowych opłat za przesyłkę. Aby skorzystać z tej możliwości, wybierz w koszyku jedną z dwóch opcji dostawy za 0 zł, która bardziej Ci odpowiada.
Koszty dostawy:
sposób dostawy | koszty dostawy | czas dostawy |
Paczkomat InPost | 14,00 | 1-2 dni robocze |
Kurier InPost | 15,90 | 1-2 dni robocze |
Kurier DHL | 17,90 | 1-2 dni robocze |
* Ceny obowiązują dla każdej przesyłki do 20 kg
* W sporadycznych sytuacjach czas dostawy może wydłużyć się do 7 dni, wynika to z ręcznego przygotowania produktów.
Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili:
– przyjęcia zamówienia
– otrzymania potwierdzenia dokonania wpłaty, jeśli dokonujesz płatności poprzez serwisy internetowe, np. Przelewy 24;
– zaksięgowania wpłaty na rachunku byROSA, jeśli opłacasz zamówienie przelewem na rachunek bankowy.
* Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. W okresach zwiększonej sprzedaży, czy braku towaru, termin realizacji zamówienia może się wydłużyć. Produkty przygotowujemy na bieżąco. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem: Agarosa@poczta.fm lub pod nr tel. 728 795 009.
Jak kupować?
Zakupów w byROSA możesz dokonać jedynie poprzez sklep internetowy.
Zamówienia możesz składać o dowolnej porze dnia, we wszystkie dni tygodnia, niedziele oraz święta.
Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.
Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 możesz skontaktować się także z nami pod nr tel. 728 795 009 lub mailowo pisząc na adres Agarosa@poczta.fm
Płatność online – Przelewy24
Na byROSA.pl możesz zapłacić szybkim przelewem online za pośrednictwem Przelewy24. Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu Przelewy24, w którym masz możliwość wybrania swojej instytucji bankowej. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji. Szczegóły dotyczące usługi Przelewy24 znajdziesz na stronie Przelewy24.
Tradycyjny przelew bankowy
ING, nr konta:
64 1050 1139 1000 0023 0720 9813
Uwaga! W TYTULE PRZELEWU PROSIMY WPISAĆ: IMIĘ I NAZWISKO OSOBY ZAMAWIAJĄCEJ ORAZ NUMER ZAMÓWIENIA.
W TEN SPOSÓB UŁATWIĄ NAM PAŃSTWO ZIDENTYFIKOWANIE PŁATNOŚCI I PRZYSPIESZĄ TYM SAMYM REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA.
Śledzenie przesyłek
Śledzenie przesyłek – DPD
Posługując się numerem listu przewozowego możesz szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Wpisz numer przesyłki, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki.
- Co zrobić jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Sprawdź, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka i jeśli występują problemy z doręczeniem, skontaktuj się z DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. 801 400 373 (koszt wg stawek operatora osoby dzwoniącej) dla telefonów komórkowych 22 577 55 55 (czynne od pon. do piątku w godz. 8:00 – 20:00, soboty 8:00 – 14:00)
Śledzenie przesyłek InPost
Na stronie InPost wpisz numer przesyłki, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki.
W przypadku problemów z otrzymaniem przesyłki, możesz interweniować w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (22) 797 08 73 lub mailowo, pod adresem: info@ecospa.pl.